Wednesday, July 08, 2009

Tentang Dia... [ episOd_ 4 ]


aish..
rasa xsabar2 nk citer nie..
hik3.
[muka xmalOo]

ak nk cer psl juniOr ak ni..
time ak f3..
dia nie f1..
cOmey jer dia..
[ak suka Orang comey larrr..hak3]

ak nie nk kater suka amek adik angkt..
aku xsuka..
sO,
aku usha2 sesuka ati ak jer lar dia tu..

klu time kt surau..
[kt hOstel kn sOlat jemaah]
ak suka dudOk saf depan..
nk pahala lebey..
tp,
ak pgg 1 peptah nie..
smbl m'yelam minum air..
sO,

smbil dpt pahala
smbil ak usha
dia
dia
plak suka dOk kt ujung2.
sandar kt dinding..
[mmg nk suh ak usha dia]
he3.

~ak wat perangai keji..
skOdeng..
lalalala..

time dia f2..ak f4 lar kn..
ak bg kad raya kat dia tau..
sajer suka2.
[dh kater minat td..xkn xantO kad raya]

f4 ak msOk tunas bistari..
[club yg jual2 barang mknan]
jwatan ak esekutif pemasarann..
gempak seh nma..
hak3.

nk cer sbnrnyer..
klu time dia dtg stall tunas bistari
aish..
mmg arr..
wajib.
ak jd ejen jualan nyer..

lps tu time latihan merentas desa..
ak dgn kwn ak..
dOk follow blkg dia..
tp dia suka maen ngelat..
ikut jln pintas,jln shortcut..
sO,
sekerat jln jer leh follow..

tp next year nyer kn..
dia f3 ak f5..
ak ader dpt 1 kad raya..
juniOr pOmpuan ak kasi..
'kak zin,nie ader Org kasi kad raya..',juniOr.
'sape?..',aku.
'akak buka jer lar..nnti akak tau..',juniOr.
biler ak buka jerk..

lari 1 hOstel wei..
~bahgia..
kad raya dri si dia..
hak3.
suka suki sukeeeeeeee.....

ak smpn lg kad rya dia tu..
tp nk pOst kt cni..
ader kt dlm kOtak ajaib ak..
kOtak tu plak ader kt umah sewa..
wuuaarrrggghhhhh!!!!
[lain kali lar ak tunjuk]

dia tulis aper tau.
mula2.
ader gmbr bOy n gurl..
[dia lukis sndri tu..]
lps tu..
dia kater..
tuttttttttttttttt........
[ak kna sensOred,..nnti kOrg jeles]
wakakaka!!!!!!

tp xleh..
sbb dia dak kecik..
muda dri ak 2 thun..
sO,

REJECT...

next plizzzz...

12 comments:

  1. weh.mude2 ni best taw!!

    haha.berderet2 da ak ad adek angkat.kah2.naseb tak terangkat je.allaalala.

    bab saf depan tu.
    aku pun.sambil menyelam seronok swimming2 telan terus sebab dahaga sama kasi kenyang.

    haha.
    aku usha d,y,d,d,k
    5org ak usha serentak.
    orait x?

    ni zaman pasir tumboh la.
    fom1-3.kah3.

    sapa2 bace ni abes kantoi.

    ReplyDelete
  2. adoi zin..
    pe lh ko..
    umo x d mende nye..
    hehehe..
    lg pn ko kecik je..
    sesuai pe..
    [cm aku pena tgk dk 2!!hahaha!!]

    ReplyDelete
  3. eh..
    ni lg nk tmbh..
    aku ske ayat ko 2..
    heheheh..
    'menyelam smbl nom air'
    aku memg wt cm 2 gk tme skul..
    aku gedik..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. aku teringatkan alfian....
    lalalalala.......

    ReplyDelete
  5. waaah...hahaha..main usha2...syoknya masa sekolah gitukan...
    aku?
    tiada sangat kenangan best..yang pahit sangat banyak...

    ReplyDelete
  6. to pisey..

    mmg ko lg dasyat dari ak..
    hak3.
    ak klu nk usha sOrg jerk..
    almklum lar mata ader sepasang jerk..
    he3.

    ReplyDelete
  7. to cik fidOt..

    ak fObia ngan dak bwh umor..
    xmOh2..
    nnti gatal2 bdn ni..
    ~thanks tO ckgu bm ak..
    sbb mengajar bm dgn baik..
    tenQ ckgu bibah!!!!!!
    hak3

    ReplyDelete
  8. tO ayu..

    ak knal dak alfian tu..
    pkai spec..
    pngwas skOol.
    adik angkt kO..
    yg suka sgt bg surat tu..
    kn?
    kn?

    ReplyDelete
  9. tO Queen..

    kngan phit tu klu dikenang best jugak..
    huh.
    wat pngajaran di msa hadapan..
    lalala

    ReplyDelete
  10. alamaks..malu i..
    geli ek..
    bagi2 surat...
    i dah mula jatuh cinta kat akak....
    sudikah akak...
    bla bla..
    aku jmpe fobia budak bawa umo

    ReplyDelete
  11. pembetulan ayat akhir..

    "aku juga fobia budak bawah umur"

    ReplyDelete
  12. hak3.
    geli seh prOt ak..
    tu lar xnk adik angkt..
    tkut terangkat.
    [pdhal dh ader adik rmai]
    gagaga.

    ReplyDelete