Wednesday, August 05, 2009

Aku JawaB DenGaN ReLa aTi...

idayu tagged aku!!!!!

1. Bila kali terakhir anda cuci toilet???

ptg semalam...
aku tiap2 kali mndi aku sental tOilet tu..
klu dtg umah ak..
dri jauh leh nmpk lntai tOilet yg menyilaukn mata kOrg..

2. Pencuci apa yang anda guna?

he3.ak xtau arr..
mak ak tu slalO tukar2..
kekdg xder pOn pencuci tOilet..
klu xder ak guna sabOn basuh bju jerk..

3. Dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? Kenapa?

ak plig xsuka mOp lntai..
patah pinggang aku.huh.
jana sukaa arr mOp lantai nih..
kali terakhir ak mOp..
time kenduri clbrate pOsa ritu..
huk3.

4. Apa tugasan anda sebelum menjelang malam?

agak2 nk mgrb lar kn..
aku tutup semua tgkap umah aku..
tu yg wajib..
nnti nyamOk berterbangan..
ak xsuka.

5. Apa menu hidangan makan malam anda yang paling simple?


klu masak sndri..
telOr mata kerbau+ nasi+kicap..
maggi pOn ader gak..
tp Org lain masak larr..
ak msak maggi xsdap~


6. Minuman yang anda buat setiap pagi?

umah ak sjak turun temurun minum teh O jerk..
sO,klu ak rsa nk minum panas..
teh O gak arr ak wat.
huh.

7. Sebelum tidur apa yang anda lakukan?

ak kejOt aja msOk dlm bilik..
dak tu suka tidO kt luar..
nnti aja dh msOk bilik..
ak tidO lar..
~mimpi putera bunian dtg meminang.
lalala.

8. Harus menjawab tag ini?

aku nak semua fOllOwers aku yg sejati jwb tag nie..
he3.

ckp2 dlm kelambu:nie time bOwink jer leh layan tagged2 nie...

3 comments: